San Fransisco

26 juli 2015 - San Fransisco, Belmont, California, Verenigde Staten

26-07-2015 Naar het vliegveld van New York gereden met de taxi van het hotel. De vlucht naar San Fransisco was op tijd. Helaas was er geen lunch onderweg. We hebben nog maar wat koekjes en muffins gegeten, die we hadden meegenomen. In San Fransisco regende het pijpestelen en was het ijskoud (16 C°). dat was wel een overgang, omdat het in New York nog 32 C° was. Met de metro naar het hotel gereden.

27-07-2015 We hebben vandaag de tijd om San Fransisco te bekijken. ´s ochtends gewandeld naar de " 7 painted ladies" , daarna gelopen naar Lombard Street en de Fishermans Warf (pier 39). Met de Cable car (trammetje) getracht om weer terug te gaan naar het centrum, maar dat was niet zo eenvoudig. Er stond een wachtrij van 1,5 uur. Toen we eindelijk aan de beurt waren er problemen op het traject.(Er was een kabel kapot geraakt) Hierddor konden we niet verder, dan China town. de rest hebben we maar teruggelopen. Inmiddels was het alweer avond. We wilden voor het donker in het hotel zijn, omdat de buurt waarin  het hotel stond wemelde van de zwervers en daklozen.