Welkom op mijn reisblog!

23 juli 2015 - New York City, Verenigde Staten

Hieronder vind je ons reisverslag van de rondreis door New York en West Amerika.

22 juli 2015 ; We zijn vroeg opgestaan (04.00 uur), omdat we ons vliegtuig willen halen. De taxi brengt ons naar Schiphol. We zijn op tijd. Helaas kan ik dat niet zeggen van het vliegtuig. Die heeft 2 uur vertraging. Uiteindelijk vertrokken we om 11.00 uur naar New York. Na een lange vlucht van 9 uur komen we om 14.00 uur lokale tijd aan. Dan door de douane, nadat we gefoullieerd zijn, vingerafdruk en foto gemaakt. Alles was in orde, we mogen verder. Met de yellow cap naar ons hotel (53 ste street) gesjeesd. Op het dak van het hotel was een zwembad. Daar moesten we wel even gebruik van maken, want dat kom je niet heel vaak tegen.

23 juli 2015; Vandaag weer vroeg opgestaan en met de metro naar de (gratis) ferry gereden.Op deze overtocht konden we het vrijheidsbeeld goed zien. Daarna via broadway en ground zero (911) het hoogste gebouw van Amerika (541 meter) beklommen. Nou ja met een lift de lucht in geschoten. Binnen 40 seconden waren we boven met een prachtig uitzicht over Manhattan. We zijn de Brooklyn Bridge ook nog even over gelopen.

24 juli 2015; Vandaag klommen we op de fiets om door Central Park te rijden. dat was geen succes, omdat je niet overal mocht fietsen. We zijn toen maar gaan wandelen. ´S avonds zijn we naar Time Square gegaan.